neděle 9. března 2014

Nejkrásněji vonící lak na vlasy na světě...

Ahoj! Přesně jak jste si před malou chvilko přečetli, dnes vám ukážu ten nejvoňavější lak na vlasy :) Jdeme na to :P
Tento lak jsem si koupila, protože jsem chtěla zkusit nějaký jiný a u tohoto se mi líbil obal a navíc mě zaujal na obalu nápis sdělující, že lak obsahuje nějaký výtažek oleje. :)
Hned na začátek říkám, že vůně je asi jediná pozitivní věc na laku a ani nevíte, jak moc mě to mrzí! Kdyby měl vlastnosti lepší a voněl stejně, tak si ho kupuju do konce života. Ale bohužel :/
Lak má sice stupeň tužení 4, ale po aplikování na vlasy nedrží a navíc je to slepí do takových pramínků. Takže mám nutkání vlasy prohrabovat, aby nebyly slepené. A po chvilce na vlasech vytvoří krustičku, ale i tak vlasy nedrží tak, jak chci. :( A já chci lak na vlasy na to, aby je držel a fixoval. Na vůni mám jiné spreje.
Složení:
Objem je 250 ml a cena kolem 100,-. Já z této značky laky kupuju vždy v akci za 70,-.

Stalo se vám, že nějaký výrobek vám totálně voněl nebo chutnal (třeba u rtěnky), ale funkčně byl k ničemu?  :)

1 komentář:

  1. To se mi myslím nikdy nestalo.. Spíš ta vůně nebo někdy i chuť byla další plus u výrobku :)

    OdpovědětVymazat