pondělí 3. února 2014

Vanilkové tělové máslo z Albertu za pár korun!

Ahoj :) Dnes mám pro Vás článek, který jsem už slibovala v nákupech za prosinec. A je věnovaný vanilkovému tělovému máslu za pár kaček :)
Když si k máslu přičichnete tak opravdu nádherně voní po vanilkách :) A má 200 ml.
Jelikož je to máslo, tak je opravdu takové tužší a když z balení sundáte víko a obrátíte máslo dnem nahoru, tak se nic nestane. I při nanášení na pokožku a nabírání máte pocit jako by jste se mazali máslem (Přirovnala bych to k tomu, když vymazáváte třeba plech před pečením- úplně stejně se chová toto máslo na pokožce). 
Vsakuje se trošku déle a i po vsáknutí máte pocit, že ještě není vsáknuté, ale to je ta pokožka jen hydratovaná. 
Složení:
A to nejlepší na konec, máslo jsem viděla jedině v Albertu a jen za 45,-!! Paráda ne? :)
V Albertu supermarketu se dá sehnat jen tohle vanilkové, ale v Albertu hypermarketu je v prodeji i vůně cherry blossom ( a jelikož má toto máslo ségra, tak vám můžu říct, že nádherně voní!). :) 
Hledala jsem na internetu nějaký obrázek a zjistila jsem, že existují ještě další 2 vůně!! No tak to je super!

Nevíte někdo náhodou kde se dají sehnat ty další 2 varianty másla? Máte nějakou zkušenost?

2 komentáře:

  1. Taky ho doma už nějaký pátek kupujeme, je úžasné! Ale teď jsem si koupila to z Lidlu a to je ještě lepší<3
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Lidl v našem městě není, takže se tam nedostanu :/

    OdpovědětVymazat