čtvrtek 6. února 2014

Šampon L´OREAL Mythic oil Souffle d´Or aneb má první zkušenost s kadeřnickým výrobkem :)

Určitě víte, že tento šampon se objevil v říjnovém ladyboxu. Jak jsem šampon poprvé uviděla, byla jsem nadšená, že vyzkouším něco lepšího než je v drogérii :) Zklamání přišlo hned po prvním použití...
Popis: Ultra lehký olejový šampon se zlatavými mikročásticemi obohacený o výživný saflorový a arganový olej. Jemně omývá vlasy od nečistot, zanechává vlasy lehké s dokonalým leskem. Bez silikonu a parabenu.
Návod k použití: Aplikujte do vlhkých vlasů. Napěňte a opláchněte. Zlatavé částice se vymývají při oplachování vlasů. V případě zasažení do čí je důkladně vypláchněte dostatečným množstvím vody.
Popis z ladyboxu: Šampon i péče jsou obohaceny o vzácný arganový a saflorový olej a zlatavé třpytivé částečky. Mají průsvitnou olejovou a gelovou texturu  nezatěžující vlasy a neobsahují silikony. Jemně sofistikovaně voní. 
Ladytip: Šampon i péče jsou vhodné pro všechny typy vlasů, kterým dodávají lesk a vzdušnost bez zatížení.
Šampon má nažloutlou průhlednou barvu s tunou zlatých částeček. Částečky se po smytí šamponu vymyjí, jak se píše na obalu, takže se nemusíte bát. 
Vůně je zvláštní, nepřipadá mi jemná jak se píše v dopise ladybxu. Kamarádka, která si nechávala kondicionér ji popsala jako aviváž a to celkem sedí! Není nejhezčí, ale ani nejhorší.
Pěnivost je něco šíleného. Mi šampon začne pěnit až když si dám 4-5 pumpiček. Takže je šamponu opravdu velká spotřeba. 
Já ho samotný nepoužívám, protože to byla katastrofa. Vlasy jsem si umyla ráno a večer se začaly mastit a byly zplihlé. Normálně si je myju ob den, ale tady jsem musela hned další den ráno. Proto teď šampon používám v kombinaci s jiným, který mi vlasy nezmastí a nezatěžuje. Vlasy si umyju vždy první tímto šamponem, ten pak smyju a dám si jiný a pak nějaký kondicionér nebo masku.
Složení:
Šampon už nikdy nechci ani vidět. Podle mě katastrofa na to, že 250 ml balení stojí 249,-. Milionkrát je pro mé vlasy lepší šampon stejné velikosti za 39,- z Avonu.

Co na šampon říkáte vy? Máte podobnou negativní zkušenost s drahým výrobkem?  

2 komentáře:

  1. Na vlasovou kosmetiku si moc nepotrpím, takže mi stačí obyčejné šampony jako Elseve, Head&Shoulders apod. Jen jsi mi potvrdila, že dražší věci mohou být možná lepší, ale ne vždycky tomu tak je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :-) Člověk si asi platí jen za tu značku :-)

      Vymazat