pondělí 10. února 2014

Pleťová voda Nivea :)

Tato pleťová voda je má první od značky Nivea a kupovala jsem si ji do zásoby někdy na podzim v Dm v akci 50% sleva asi za 60,-.
Moc se mi líbil obal. Je světle modrý se samýma drobnýma třpytečkama :) Vypadá to opravdu moc hezky :)
Parfemace je niveácká a hodně příjemná a nevtíravá. 
Pleťová voda je určená na normální až smíšenou pleť a i přesto, že mám spíš suchou pleť tak mě vůbec nevysušuje. Celkem mě to překvapuje, protože ve složení je nějaký alkohol.
Pleťová voda má 200 ml, používám 2 měsíce a ubyla jí půlka, což mi za těch 60,- přijde fajn :)

Složení:
Nemám jí co vytknout a pokud bych nevěděla jakou další pleťovou vodu si koupit, tak bych možná sáhla opět po Nivei :) A určitě můžu jen doporučit!

Jakou vy právě teď používáte pleťovou vodu? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat