neděle 16. února 2014

Boží vanilkový peeling :)

Na dnešek jsem si připravila recenzi na peeling z Avonu, který mě velmi překvapil. Zajímá tě jak? Čti dál! :)
Začneme obalem, který je jednoduchý, ale pořád pěkný. Jedinou nevýhodu vidím v tom, že když jsem vypotřebovala peelingu asi půlku, tak se trošku hůř vymačkává. Ale není to nic s čím by se nešlo vyrovnat :)
Vůně peelingu je opravdu nádherná vanilková :)
Někdo mi říkal, že se má peeling používat místo sprchového gelu, ale já ho tak nepoužívám. Já si navlhčím pokožku a pak ji si peelingem celou promasíruju. Poté peeling důkladně smyju (je lepší když si pokožku při smývání ještě jakoby hladíte, aby se peeling opravdu sundal) a pak se normálně umyju sprchovým gelem.
Po použití je pokožka voňavá a neuvěřitelně hebká! Ani nemám potřebu se po osušení ručníkem krémovat.
 Co mě velmi překvapilo, byla konzistence. Je to opravdu hutná, hustá pasta s částečkami, které jsou tak akorát hrubé.
Cena peelingu se pohybuje od 59,- do 109,- za 200 ml. Z kolekce Naturals by se ještě v nějaké další kampani měl objevit čokoládový peeling, ale opravdu nevím jestli bude tak moc dobrý jako tento :) 
Složení:
Sama složení moc neřeším, ale pro ty co to zajímá tak obsahuje silikony a alkohol. 
Jestli můžu doporučit? Jistě že ano :) Nádherně voní, je tak akorát drsný a po použití je pokožka nádherně hebká :)

Používáte tělové peelingy? Jaký je váš oblíbený? Používáte peelingy místo sprchového gelu nebo tak jako já?

1 komentář:

  1. Peelingy používám jen občas, aktuálně z H&M :) Ten používám s trochou sprchového gelu, i přes to, že se na obalu píše, že je i jako sprcháč.

    OdpovědětVymazat