úterý 17. prosince 2013

Pleťový peeling od Avonu

Ahoj :) Tento článek jsem chtěla zveřejnit ve čtvrtek a dnes jsem Vám chtěla ukázat věci, které jsem dostala od kamarádek na Vánoce. Jenomže do školy jsme toho na pondělí měli dost, takže v neděli jsem to nestihla nafotit a včera ( v pondělí) jsem se také učila a pak odpočívala a nestihla to nafotit. Možná, že bych mohla třeba na mobil s bleskem, ale ono to není tak pěkné jako při denním světle na foťáku. A proto jsem na dnešek včera přednastavila tento článek. Ale můžu Vám slíbit, že o dárečky, které jsem dostala od kamarádek nepřijdete :)
Jinak tyto fotky jsou focené mobilem s bleskem, vím že nejsou nejlepší, ale myslím, že u peelingu to moc nevadí :)
Tentokrát to bude tedy peeling, který se poslední dobou snažím používat každý večer a stal se tak součástí  mé večerní rutiny :)
Jen ještě na začátku chci říct, že na fotce má jiné víčko než bylo to původní. Nevím jak to dělám, ale úplně u každého nového balení tohoto peelingu to víčko zničím :D Takže místo původního má víčko od zubní pasty Elmex :)
Tento peeling je už mé několikáte balení, vzpomínám si, že i před asi 3 nebo 4 lety jsem ho používala jako první věc (spolu s pleťovou vodou proti černým tečkám) na čištění pleti. Tehdy jsem měla asi 3 balení po sobě a pak ho přestala používat. Došel mi a já ho neměla potřebu objednávat.
Sestra se ale asi před půl rokem rozhodla, že už se chce také starat o pleť a na moje doporučení si ho objednala v katalogu ( ségře je tolik, kolik bylo tehdy mi). No a chvíli ho používala a teď už tam jen tak ležel ve skříni, tak jsem se na něj vrhla já. 
Miluju čerstvě ,,opeelingovanou" pleť a došly mi už 2 sáčky meruňkového peelingu (nevím to určitě, ale ten c jsem měla by měl být to samé, co je peeling od freemana), který jsem si objednala s internetu. I když ten meruňkový byl asi nejlepší , co jsem kdy měla, tak jsem jej nechtěla objednávat znova a tak jsem sáhla po tomhle. A předem říkám, že na meruňkový nemá, ale není špatný :)
Teď jak se ochladilo, začaly se mi na pleti na některých místech tvořit šupinky. Proto jsem se rozhodla každý večer začít používat peeling, aby mi obrousil tu starou kůži na pleti. Oproti tomu meruňkovému, co jsem měla, má menší částečky a pleť po použití není tak moc hebká a to i přesto, že tento obsahuje více částeček. Ale určitě je hebčí než před použitím. 
Pleť mám normální až sušší a po použití peelingu není napnutá ani vysušená.  Po použití peelingu si ale i ta dávám na pleť pleťovou vodu a pak pleťový krém.
Ještě jsem chtěla říct, že ho masíruju na vlhké pleti a při masírování peeling začne trochu pěnit.
V balení je 125 ml a dá se koupit od 50,- do 100,- (někdy i v sadě). 
Peeling není úplně nejlepší na světě, ale v klidu vám ho můžu doporučit :)

Jaký peeling na pleť teď používáte vy? :) Měly jste už tento?

Žádné komentáře:

Okomentovat