úterý 31. prosince 2013

Pleťová maska aneb můj aktuální miláček!

Ahoj všichni :) Dnes si dáme článek věnovaný mé velmi oblíbené masce :)
Maska se mi moc líbí jak vzhledem svého obalu, pak také tím jak nádherně voní a dále i tím co dělá :)
Masku jsem si nekupovala záměrně, ale mamka v Avonu objednávala nějakou sadu a maska byla je součástí. Mamka masky nepoužívá, takže putovala ke mě :) 
Barva obalu je ve skutečnosti trochu více do zelena, řekla bych až do neonova. 
Maska voní jemně, tak květinově. Vůně se skládá z květů plumérie a citrónové trávy. 
Maska by měla vyhlazovat a uvolňovat pleť. Já mám pleť po použití nádherně heboučkou :)
Maska je spíš taková tekutější, ale zase ne tak moc, že by vám tekla po rukách při aplikaci :)
Když si na pleť nanesete masku tak je taková tekutější, po těch 5 minutách vám na pleti ztvrdne a může se stát, že když ji budete mít na pleti a s někým se bavit nebo se nějak ,,šklebit" , tak vám bude trochu opadávat.
Maska má 75 ml a dá se sehnat od 60,- do 120,-  katalogu Avon. 
Když to shrnu, tak masku určitě doporučuju :)
A jen jsem chtěla ještě říct, že z této modrozelné řady Bali Botanica se dá ještě koupit:
 tělový peeling (200ml, cena od 120,- do 180,-)
tělový olej ve spreji (150ml, cena od 120,- do 180,-)
tělový krém (200ml, cena od 100,- do 170,-)
maska na vlasy (200ml, cena od 120,- do 180,-)

Já sama mám ještě zálusk na nějakou věc z této řady a to buď tělový krém nebo peeling :)

Máte nějakou věc, kterou jsem zmínila?

A ještě bych Vám chtěla popřát krásný Silvetr a i celý rok 2014. Doufám, že pro Vás bude mnohem lepší než ten letošní, který podle za moc nestál. :/
Také si moc užijte dnešní oslavy konce roku 2013 a moc Vám děkuju za přízeň v tomto roce a doufám, že mě budete i nadále sledovat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat