úterý 10. prosince 2013

Hroznovo-limetkový sprchový gel :)

Ahojky :) Dnes bych se chtěla zmínit o jednom moc voňavém sprchovém gelu. Je od Dermacolu z řady Aroma Ritual a já mám vůni hroznového vína a limetky.
Sprchový gel opravdu božsky voní. Vůbec pokožku nevysušuje a krásně pění. A navíc! Když vylezete ze sprchy, tak pak z Vás vůně jde pořád cítit! I můj přítel mi to potvrdil :)
Sprchovému gelu nemám vůbec co vytknout a je super :) Doma v zásobě mám ještě melounový a ten třešňový :)
Vím, že Dermacol z této řady a konkrétně i této vůně prodává i tělové mléko a krém na ruce a i na ty mám zálusk :)
Sprchový gel má 250 ml a já ho kupovala za nějakých 60,-. 
A jako velkou výhodu vidím to, že je obal vlastně tuba. Sprchový gel pak není nutné vytřepávat ven, když vám dochází, ale on Vám pěkně vyteče :)
Určitě doporučuju :)

Očichaly jste si tento sprchový gel? Taky Vám voní tak moc jako mi? :) Máte doma nějaké tělové mléko nebo krém  řady Aroma Ritual? Jak jste spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat