pátek 13. prosince 2013

Fruity rhythm od Adidas :)

Ahoj :) Dnes bych vám chtěla ukázat další deodorant z mojí oblíbené značky a kdo ví jaké? Hm? Adidas přece! :) Jak jsem ho kupovala, tak v Dm měli zrovna nějakou akci a 2 deodoranty Adidas byly asi za 100,-. Moc si to nepamatuji, protože jsem to kupovala ještě před prázdninami :)
Jak už jsem několikrát říkala, tak mě nejvíce v boji proti pocení pomáhá Adidas. Tohle je můj 5. deodorant od této značky :) Tento voní krásně sladce, ale vůní mi nic nepřipomíná, takže vám vůni nemůžu více přiblížit.
Vůni po použití jde cítit i v průběhu dne.
Složení:
Má 150 ml a klasické stříkací dávkování :)
Nemám k němu moc co víc říct, ale každopádně mám doma ještě jeden další deodorant Adidas, akorát jiné vůně a určitě také nebude poslední :)

Jaký je váš oblíbený deodorant? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat