středa 4. prosince 2013

Meet Me At Coral Island..

Ahoj čtenáři :) Dnes jsem se rozhodla zrecenzovat jeden lak na nehty, který jste mohli vidět v oblíbencích za léto 2013 :) Tento lak jak jsem už říkala jsem si koupila s časopisem asi za 60,- na dovolené na Slovensku, protože u nás ve městě tato kosmetika není. Je to lak od Catrice v odstínu 030 Meet Me At Coral Island. Lak má 10ml.


Lak má krásnou korálovou barvu, takže byl ideální na léto. Barva v lahvičce odpovídá barvě, která na nehtech je, ale jen pokud si lak dáte minimálně ve 3 vrstvách. Když dávám vrstev méně, tak lak mi jakoby šmouhuje.. Takže si je s tím opravdu třeba vyhrát :)

Barva laku normálně:

 Barva laku na sluníčku:

Teď k výdrži. Lak mi na nehtech vydrží neoprýskaný tak 3 dny. A pak už se začnou loupat konečky nehtů, což je celkem na nic.. Lak nijak moc nesmrdí a i štěteček je v pohodě. 

Máte tento lak doma? Líbí se Vám? :)

2 komentáře:

  1. Laky od Catrice jsem ještě nezkoušela, ale za tu cenu vypadá tento dobře :) Asi se po nich budu muset s příští návštěvou Rossmanna podívat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja bych se taky chtela jeste po nejakem podivat, ale jen doufam ze ten budouci bude mit trochu lepsi kryti :-)

    OdpovědětVymazat